Forum

Viser 1 til 2 (2 i alt)

2018 Eva.

JeeL

Psy
7 indlæg

Tak for lan, alt igennem super hyggeligt som det altid plejer at være.
Crew members som altid on point, venlige og klar til at hjælpe.

Har nu deltaget i dette lan.. måske mere end 10 gange? Så holder det kort, da meget af det er det samme.

Det i har forbedret:

1. Det virker som i har gjort mere ud af konkurrencerne. CS:GO fejlede dog fuldstændig, da det tog fra kl 15.00 til kl 02.00 at blive færdige. Mon det kunne forbedres somehow?
Mindre pauser hvis muligt. Alternativt også lade hold spille mens andre konkurrencer kører. Det gav frustration hos nogle hold, og det er meget at forlange man kan holde koncentrationen så længe.
Resten af konkurrencerne forløb som de skulle i mine øjne, det var lækkert.

2. Discord til kommunikation med CSGO hold. Det fungerede bare syntes jeg.
2.1 Discord til support, det virkede perfekt og der var forholdsvis hurtigt svar.

3. Begge sovesale åbne (nyt for mig) Hvilket var super rart (nok også ikke muligt med så mange i kun 1 sal.)

4. Overskydende frugt blev kørt rundt, og tilbudt til deltagerne (hvilken fantastisk ide, hvis den er ny)

5. Luften i salen virkede ikke så slem som den plejer. Enten er min lugtesans blevet skod, eller også har i luftet ud om morgenen. (hvilket jeg så håber i gjorde)

6. Alt blev sent via facebook løbende. Fortsæt med det.. Det skaber omtale, og forhåbentligt kan i nå snart, at få fuld sal.

Plads til forbedring:

1. Lange konkurrencer, bør der fokuseres på at forkorte. Hvordan har jeg kommet med forslag til øverst.

2. Lad nu vær med at lave en intro om der styr på det hele, og der eksperter der har sørget for alt spiller.
Steam fejlede til at starte med, og nettet var ustabilt. Det har vi prøvet før, og ved det kan være en udfordring.
Tror de fleste viste forståelse for dette. Men i veeeeeeeed det kan ske.. så den intro var lidt et backfire på jer grin

3. Brian gik tidligt. Dumme brian.

Tak for i år!

Tags:
Skrevet 02-04-2018 14:48:04
1 Svar

Psy

Psy
332 indlæg

Re: 2018 Eva.

Hej JeeL

Tusind tak for input! Det er lækkert du gider give os en feedback både på det gode og det dårlige.

1. Vi har helt klart gjort mere ud af konkurrencer og haft et stort fokus på forberedelse generelt
2. Discord: Vi har været glade for muligheden og så også den som en god platform
3.Det var et valg taget ift sidste år, hvor mange valgte at sove samtidig og der så også var mange deltagere.
4. Det var nyt med frugten - vi hader at smide ud smiling
5. Der var meget fokus på udluftning flere gange dagligt
6. Kystgaard sørgede for live transmissioner af eventet - Det bliver bestemt et fast punkt

Negativt:
1. Vi tager input om lange konkurrence til os og ser på muligheder for forberinger evt via dit input.
2. Introen var nu også et forsøg på humor - Jeg ved ikke om du kunne se kablerne rundt om vores skarpe tekniker. Vi ved at der næsten altid vil være noget i starten - især med de udfordringer der er kommet ifm IP Ban
3. Sorry - Hele familien lagde sig syge

Selv tak!

Mvh
Brian aka Psy

Skrevet 03-04-2018 17:21:53