Forum

Viser 1 til 6 (6 i alt)

Evaluering af dpLan 2015

DoPe

DoPe
13 indlæg

Heeej Tak for i år! det var hyggeligt som altid, jeg sidder lige med nogle negative og nogle positive ting fra i år!

Synes vi skal starte med det positive:

- Nettet kørte for en gang skyld som det skulle! det var dejligt grin
- Rigtig dejligt at se så mange nye i crew! det kunne tyde på det køre videre maaaange år endnu!
- Hyggeligt som altid
- Kæmpe ++++ til den nye hjemmeside, med de nye tilmeldings funktioner, pladsreservationer osv. det har gjort det hele så meget mere let.
Også med hvordan det fungere med tilmelding til selve konkurrencerne!

Og så til det negative! surprised ;

- Synes godt at konkurrencerne kunne fordeles lidt bedre ud, ved godt der er meget tidspres og der er meget der skal nås.
Men jeg synes ikke rigtig om at nogle af konkurrencerne går ind og overlapper hinanden.

- CSGO, hvis der skal en turnering op og køre, så skal den startes noget før, det var heldigt vi ikke var så mange i år.
Problemet er at det kan gå hen og blive et heldags projekt hvis folk er meget lige i deres skill, en kamp kan vare fra 30 min - 1½ time og mere endda på bare 1 map.
Dette kan selvfølgelig løses ved at der bliver sat flere servere op så man kan afvikle flere kampe, så det er ikke så stort et problem.
Men hvis man ser på det, vi var 5 hold og var færdige ved en 2-3 tiden om natten hvor turneringen gik igang kl 21.

- Porte, i må meget gerne få helt styr på åbning af porte både ind og ud til næste år. Jeg havde siddet og brugt jeg ved ikke hvor lang tid på at få sat en side og en bot som kunne styre hele csgo turneringen, men fordi man så ikke kunne åbne en port ud til, så kunne siden/botten ikke kommunikere med csgo serveren, dette resulterede i jeg måtte bruge utrolig lang tid på at sætte det op lokalt i stedet.

- Og så den sidste ting, hvilket bare er et lille surt opstød fra mig.
Deltog i overraskelses konkurrencen og endte så med at komme imod en anden til sidst fordi vi havde lige mange points.
Vi skulle gætte ud fra en video hvilken version af counter-strike der blev vist, han siger 1.6, jeg spørg så om det er okay man ser hele videoen og får så svaret at det må man gerne.
Jeg gætter så på 1.0 hvorefter han så siger, jamen hvis han siger 1.0 så siger jeg 1.1 lige efter han har sagt dette bliver der sagt 1.1 var det rigtige svar.
Lige på det punkt føler jeg mig et eller andet sted lidt snydt, at man bare som sådan kan ændre det når man allerede har afgivet sit svar.
Og også mere fordi jeg tænkte på hvilke præmier der var, en SSD som man altid kan bruge og en strømforsyning som jeg på ingen måde har brug for.
Nævte det også for nogle fra crew bagefter, og der blev også sagt at ja det kunne de egentlig godt se, men det var jo forsent nu.

Det var lidt fra mig! tak igen for i år.

p.s. hvis folk er interesseret i nogle stats fra div. csgo kampe så kan de ses her.

Globale Statistiker for alle spillere og kampe:
http://ebot.clanroyal.dk:90/ebot/stats/global

Map Statistiker:
http://ebot.clanroyal.dk:90/ebot/stats/maps

Våben Statistiker:
http://ebot.clanroyal.dk:90/ebot/stats/weapons

Stats fra diverse kampe:
http://ebot.clanroyal.dk:90/ebot/matchs/archived/1

Tags:
Skrevet 06-04-2015 02:07:40
5 Svar

Psy

Psy
326 indlæg

Re: Evaluering af dpLan 2015

Hej DoPe

Tak fordi du har taget dig tid til at skrive til os.

Vi har haft evalueringsmøde, hvor dit indlæg har været en del af agendaen. Derfor får du først svar nu.

Tak for de positive input. Efter at vi har fået den fine Fiber forbindelse og Sorø ikke vælger at lave vedligeholdelse samtidig med dpLan kører det perfekt! Crew'et fik vokseværk og der er kommet en masse nye idéer til som jeg håber vi kan få gavn af. Vi samles fysisk til sommer, hvor tankerne for dpLan 2016 (20 års jubilæum) drøftes - Det skal være stort og godt!

Dine negative input:
1. Vi har haft meget snak om hvor mange mange konkurrencer vi skulle have. Det er altid lidt af et puslespil fordi vi aldrig helt kan sige hvor populære de er - samtidig har vi som sagt en del nye i crewet og ifm afviklingen trak det lidt ud. Konklussionen kan blive af man ændre på setup'et for den enkelte konkurrence, hvis man ønsker så mange konkurrencer til dpLan. Omvendt kan vi også satse på 2-3 store konkurrencer. Det er noget vi vil drøfte videre i Crew
2. CS:GO blev håndteret af en ny fra Crewet, men vi må indrømme at vi dog havde troet på at kampene kunne blive hurtigere overstået. Placeringen af konkurrencen blev drøftet mange gange - vi er nu en erfaring rigere og det må vi tage til os.
3. Overraskelseskonkurrencen havde ikke faste rammer - Derfor blev den lidt "on the fly". Vi har især brugt tid på at drøfte dette og det er klart at reglerne skal være klare både for deltagere og crew. Vi er ofte længere om at finde på overraskelseskonkurrencen da den skal være opfindsom - vi var for længe om ideen og derfor blev rammerne ikke defineret tydeligt nok. Dette gav sig så udslag i at afviklingen kunne have været bedre udført.

Det beklager vi.

Tak for stats til CS - Det er der nok mere end en som kunne tænke sig at kigge lidt på smiling

De bedste hilsner
dpLan Crewet

Skrevet 09-05-2015 15:08:07

DoPe

DoPe
13 indlæg

Mange tak for svaret Brian smiling
Skal også lige høre, hvornår kan vi regne med vi modtager de præmier som skulle sendes? grin

Skrevet 09-05-2015 16:09:04

Psy

Psy
326 indlæg

Hejsa

Vi havde lidt problemer med at de pakker som blev sendt(og er modtaget) skulle sendes til hver enkelt deltager. Der var en i Odense og her har Kasper som modtog pakkerne været direkte ud ved ham.

Resten skal sendes efterfølgende. PSU sendes til dig i morgen oplyser Kasper - Så den bør du have i næste uge.

De bedste hilsner
dpLan Crew
Psy!

Skrevet 09-05-2015 16:58:02

beringtom

beringtom
14 indlæg

Hejsa, jeg nekro'er lige denne tråd da jeg kan se at der blev sendt præmier ud dagen efter Psy's indlæg D.10/5-15. Vi er nu nået over i 2016 og der mangler stadig en præmie til MIkkel Hald. Har i sendt den med Post Grønland? tongue out

Skrevet 12-01-2016 10:13:46

Psy

Psy
326 indlæg

Hej beringtom

Det har været en større omgang med den sidste præmie. Først blev den sendt til Kasper imens han var til dpLan (sponsorer havde ikke taget højde for helligdage).
De gensendte så pakken, da vi rykkede dem efter dpLan 2015. Her strandede den i noget told/sikkerhed og blev returneret fordi den var "mystisk"

Herefter har vi af flere omgange skrevet til MarkenSturm. Senest er der skrevet inden jul, hvor vi fortsat ikke har fået svar.

I er bestemt ikke glemt, men der har været nogle udfordringer. Vi rykker for den endnu engang og håber at vi snart høre noget fra dem.

Beklager vi ikke kan sige noget mere konkret - Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke vidste at den ikke var kommet frem før i rykkede os på Facebook før jul.

De bedste hilsner
Psy! @ dpLan Crew

Skrevet 12-01-2016 19:51:23